A probléma sajnos korántsem lebecsülendő, a mobilspam ugyanis egyre nagyobb méreteket ölt. A legújabb adatok szerint már a mobiltelefon-tulajdonosok 80 százaléka kapott legalább egy kéretlen üzenetet a készülékére.
A folyamat a szakemberek szerint elsősorban a mobilszolgáltató cégek számára káros, hiszen könnyedén lerombolhatja az előfizetőkben róluk kialakult képet. Ez talán furán hangzik elsőre, ám a felhasználók ezt a problémát leginkább a szolgáltatók nyakába varrják, ugyanis szerintük nekik kellene megakadályozni a szennyüzenet-áradatot. A legtöbb esetben az emberek spamként kezelik a mobilszolgáltatóktól vagy a mobiltelefon-gyártóktól érkező kéretlen reklám-SMS-eket is. Az ilyen elektronikus üzenetet kapó előfizetők közül átlagosan tízből nyolc gondolja úgy, hogy inkább szolgáltatót vált, mintsem új telefonszámot kérjen.

SG.hu, 2005. február 21.

A bejegyzés trackback címe:

https://adatvedelem.blog.hu/api/trackback/id/tr531182981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.